#Standard

Ja, vad ska man skriva?
I'm back bitches! Eller nått sånt, iallafall så saknade jag bloggen väldigt mycket så jag bestämde mig för att fixa den lite (är inte alls klar ännu på långa vägar!) och börja smått uppdatera.

Året har hittills varit underbart! Tro det eller ej men jag har haft en pojkvän, typ. :o Från Storbritannien, vi skypade rätt mycket i början av februari och vi föll för varandra. Meeeeen, han skrev verkligen hels tiden till slut och wow, han blev jobbig.
Så jag vinkade good bye och fortsatte med mitt liv :) (så ja, han va ingen gubbe som ville åt småbarn ;) )

Jag har ju fyllt 20, vilket känns helt okej!

Beau och Jamrs följer mig på twitter ( har fortfarande inte smält det tror jag..)
Georges pappa följer mig också, awesome. Anton Ewald har Retweetat mig och tweetat mig 4 gånger sammanlagt också awesome.

Det här året kommer bli bäst för det är redan awesomee!

Det blev ett längre och jobbigt inlägg än vad jag hade planerat ugh. God natt.










RSS 2.0