Gott med lov!

Hejsan!
Det känns verkligen skönt med lov!
Gick bara halvdag idag så jag hann springa runt på stan innan jag gick till bussen :) Så det blev lite saker inhandlade.

Idag blir det gomiddag med pappa och ikväll ska jag kolla på film, TVD & Geordie Shore (såklart) och bara gotta ner mig i soffan hela natten! :D
Tar mig väl en eller två cider till maten också, så kommer jag verkligen vara uppe minst halva natten, haha!

• en hårsnodd med en stål pärlrosett (impulsköp)
• ett läppstift Pink Ballet (impulsköp)
• två tidningar + fick en mascara med en av dom (planerat köp)
• ett ljusrosa iphone case/wallet från ebay (efterlängtat)
• ett airplane halsband, en kopia av det Harry Styles har/hade ebay. (Efterlängtat)

Det inom parenteser är mest för mig själv utfall att jag skulle glömma varför jag köpte det ;) haha! Ha en awesome dag!










RSS 2.0