Won't stop 'till we surrender

Seriöst. Den som tror att det är lätt att vara ett såkallat "Superfan" i en stor fanbase har jävligt mycket fel.
Har beställt ett infinity halsband, ni vet hur det ser ut. 
 
Sen har vi allt detta med voting, att rösta varje dag på ens idoler. Man sitter som en idiot och klickar, delar och tweeta för att få alla andra pantskalle mofo's som jag att rösta på våra favorit pojkar.
 
Sen att det blir världskrig mellan Directioners och Beliebers är en helt annan sak.. Vilket jag inte bryr mig om för den som ville veta. Men när man gjort så att 1D får pris istället för JB så känner man stolheten och allt annat.
Vi har en konstig gemenskap..
 

Vad jag egentligen ville skriva va att det är dags att börja rösta som en rostbiff igen, EMA i November och dom är nominerade i 3 kategorier, dock står dom bara mot JB i en och där är Lady Gaga det störtsa hotet, eller.. Monsters är det.  Resten är okej. Sen har vi BBC.uk 's teen Awards där dom är nominerade i 3st också. Fast där kan man bara rösta en gång. Som nästan tur är. :)
 
Intressant inlägg? Inte, kommentera då och säg vad DU vill läsa om.
Annars, jag inget kan göra ;)
 

∞DirectionerForInfinity∞









RSS 2.0