Största anledningen..

Till varför jag vill ha en iphone 4/4s spela roll.
Skalen. 

Det finns knappt nått snyggt alls till något annat förutom iphone och nu riktar jag in mig på iphone 4.
Vill man ha ett snyggt skal, då får man fixa det själv och det är precis det jag tänker göra. (vore ju ganskaa så onödigt att byta mobil då jag knappt haft min i ett halvår än.. redan less, ja.)
Jag vet att ni vet vilken typ av skal jag vill ha, uppenbart huh? Tyck vad ni vill, haters kan ju dra. Puss. Haha.
 

som ni kanske  gissade. MEN det finns ju faktiskt TVÅ som inte har något med 1D att göra? ;) Förbättring ser jag det som. Fast detta är dock inte alla, skulle jag kunna  så skulle jag köpa alla skal som finns med dom och ändra varje dag. Troligen varje timme.
Vilken tur att jag inte har möjligheten till det eller ens äger en iphone överhuvudtaget.
Men jag erkänner att jag sitter och kollar runt, men somsagt. Jag fick ju nyss min söta.. Sony Xperia U. Måste ju ha den ett tag tills att den inte alls funkar längre.. Vilket faktiskt känns som att det inte är så lång tid kvar innan den når sin tidsgräns för överlevnad. Två sprickor på skärmen och sammarbetsvårigheter lider den av.
 
Men jag har kollat upp olika tips på hur man kan göra sina egna skal lite mer.. roliga, och jag har faktiskt beställt ett extra infinity directioner halsbandssmycke som jag ska limma på på mitt rosa skal + att jag ska beställa fler skal så jag kan pyssla på med dom också! Super va? :D
 

Jo, btw, designen kommer att se ut såhär framtills att blogg.se slutar vara så jävla retarded och låter mig redigera koderna utan att markeringsgrejen och skrollsaken ska vara invalida och leva sitt egna liv! - Irriterad chey.









RSS 2.0