ODstre & Nelly



Jag är verkligen helt förälskad i mina nya örhängen! Speciellt dom sista! Så jävla söta! Dom övre är lite tuuunga, men det är lugnt! Mina öron tål det tackolov! Mina systrar kan inte ha tunga örhängen, tur jag kan! För det är alltid dom som är snyggast, haha. ;)

Just nu så sitter jag och kollar runt på en sak jag gääääärna vill ha, kostar en del men det är värt det. Får se vad jag bestämmer mig för.. Haha.
        Som några av er märkt så gillar inte jag att visa mina tänder, dels för att dom har fått en liten glugg mellan framtänderna (när jag ska på återbesök hos tandis i sundsvall ska jag se vad dom kan göra. När det nu är. Har absolut inget emot gluggar, det är sött, men jag själv vill inte ha för jag tycker inte att jag klär i det! :) ) och för att dom helt enkelt är fula. Så, vad kan jag tänka mig betala för som kan iallafall hjälpa mig med ett av dessa problem? ;)

Såna jeans har jag ;-)

Svar: Häligt! ;)
Theresa

2012-09-04 - 20:38:40









RSS 2.0