New stuffs ♥

Usch vilken hemsk dag. Hade tänk ta en outfit bild innan jag drog till skolan, men hade jag gjort det hade jag missat bussen. Är otroligt seg på morgonbiten..
   
Sen gick det ju bra, engelskan svepte förbi och sen kom massa magont. Sen irritation på allt och alla. Då skulle vi såklart ha bild och formgivning, måla av ett jävla äpple och massa löv. Få till en liknande färg? Så himla tråkigt! Jag ska fan bli en hår & makeupartist, inte sitta och måla äpplen med akvarellfärger..
 
Aja, antar att det är bra att kunna, på nått jävla vinklat sätt.
Tog emot bitchblickar med leenden idag också, ville slå på människorna. Idioter.
Det är ju tiden på månaden då jag är ijdogos i huvudet ;)
 
Iallafall så for jag hem lite tidigare, med lite plugg och blev genast på mycket bättre humör när jag såg att två av mina paket va i postlådan! :D
 


En gosig fleece filt och 6 stycken färgglada armband. Även min 1D DVD ♥









RSS 2.0