guess what? ;)

Gissa vem som gick och la sig halv 10 igårkväll för att sedan gå upp halv 3 på natten för att kolla på tv?
Jo jag. Snacka om att jag va död idag när jag vaknade. Jag va så himla lycklig när jag skulle lägga mig igår efter galan så jag hade jätte svårt att somna :(
 
Fruktansvärt stolt är jag iallafall, vi tog hem det. Dom fick 3/3 som dom va nominerade till.
Best New Artist, Best Pop-Video och Most Share-Worthy Video
allt tackvare oss directioners så vann dom över Justin, 2 gånger. Inget illa ment mot JB, ni vet ju att jag har stor respekt för grabben och att jag gillar honom exremt mycket. But forever and always a Directioner ;)
Sen fick ju Beliebers smaka på lite, dom sa ju att Justin skulle vinna alla kategorier han va nominerad till. Men vann inte ens "Best Male Artist", vilket va en chock för han hade förtjänat den bättre än Chris.
Men allt hänger på fansen. Haha. Ska leta reda på några roliga tweets på twitter senare. ;)
 


och haha..


en annan kanske mindre grej.. Jag håller just nu på att packa ihop för att flytta till en ny blogg, bättre antagligen. Där jag verkligen ska försöka hålla mig borta från att skriva så himla mycket om killarna, JB och sånt..









RSS 2.0