Äntligen!

Egentligen skulle dagen när jag färga håret rött vara idag. Men vi alla vet ju att det inte blev så ;)
Men nu har jag löshåret och hårfärgen. Nu gäller det att få till MIN hårfärg att bli så att den kan bli så som jag vill.. Så idag blire att bleka håret, typ.
  En blond förpackning och en askblond ska jag skaffa senare idag. Sen får jag se hur jag gör med uppdelningen av färgningen :)
 
Ska även köpa massa annat på stan sedan, nytt schampo och balsam m.m. 
Även kesella och hallon vill jag ha..
För jag har aldrig tänk på det tidigare, men nu är det allt jag tänker på.
Jag ska fan börja springa eller nått och äta bättre  för jag har en kompakt kropp.
 
Klassfotot ser jättefåningt ut, alla är långa, ser bra ut, har snygga kläder & skor. Sen har vi mig, lilla Theresa, kortast av dem alla, komakt kropp och rosa UGGs, rött hår som ser svart ut och världens blekaste face. Vackert! Stolt över hur bra jag blir på kort, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Haha. Ha. 
Next joke please!
Jag lovar att ni ska få se när jag fått dom! haha.
 










RSS 2.0