Överkörd?

Tja! Sitter just nu och fixar msn till mammas dator, ehe.
Ikväll är det första X factor live sändningen från Sverige, kul va? :D
Niall & Simon Cowell tweetade tidigare typ "Lycka till" på svenska. Haha. Gulligt.
 
Dagen har varit helt ok, snackade med skolans ungdoms coach om mina mål senare osv. Allt som ni redan vet ;)
Ikväll blir det riktigt med fläsk! Är ensam hemma hos mamma hela kvällen och när hon hämtade mig på busstation for vi och köpte en godispåse till mig. Längesen jag fick välja mitt lösgodis själv. Det va längesen jag åt det överhuvudtaget :o Gott iallafall! 
Sen har jag två drickor + en liten cola jag köpte tidigare idag. Fick även en stor marabou av Anders, ehehe.
 
Har redan käkat halva pizzan som dom beställde åt mig, ska spara resten till senare, muuumms. Det är sjukt vad bortskämd jag känner mig ibland. Men det behövs det också, speciellt efter denna dag. 
Sjukt irriterande när viss(a) personer måste sitta och stirra på en med värsta bitchblicken typ.
                                              Asjobbig. Bli överkörd av en buss kanske? *Vänta bara tills jag får körkort, nångång..) Haha, nejdå. Skulle aldrig kunna leva med att ens ha skadat en del i en persons kropp. Brustet hjärta eller whatever. Jag är en snäll person! :D
 
HAHAHAHAHAHA, JAG SER GUL/ORANGE/BRUN/DIARRÉIG OCH FLÄCKIG UT! AHAHAHAHA. WHAT IS AIR!
 
JUST NU: * so c-cmon you got it wrong, to prove im right i put it in a so-o-ong. I don't know why, you're being shy. *









RSS 2.0