Dom tar fram det värsta hos mig.

Okey, så ja. One Directions musik. Tar fram det absolut värsta hos mig. 
My DanceMovesJag verkligen stog och hoppade runt och.. "dansade" i ett litet utrymme medans jag stirrade på datorn. 
 

Det va BBC Radio 1 Teen Awards idag. Såklart fick mina fina älsklingar 3 awards. Dom har aldrig förlorat något award? Dom har vunnit alla. FÖRUTOM EN, som dock bara va inom Sverige, vilket va Rockbjörnen. Aja, Sverige, fuck that shit. Dom vann och dom upprädde med 5 låtar, och för första gången live, Live While We're Young.
 
Iallafall, det är ganska otroligt hur något får ens dancemoves att bli värre än vad dom är? Haha.
 
Nu ska jag gå och äta mig fet. Tydligen så har dom knappt ätit nått så jag får ta tag i svullandet? Haha åhgud. Fetaste helgen på lääänge, sen blir det dusch, anisktsmask, tandblekning och söndagsgöra.
 









RSS 2.0