Döda mig fort.

Ååååh, orkar inte lidaaa. Dagen har varit tokbra, busschaffisen släppte av mig nära backen upp till huset så jag slapp gå långt och ah. Lycka.
Tills att jag kom hem, satte mig vid datorn, gick in på tv4.se och läste om när One Direction kommer till sverige. Fuck My Life.
Haaaaa, 2 November kommer dom hit, uppträder på X factor och jag kommer inte att vara där om jag inte helt plötsligt skulle vinna några tusen, eller iallafall 1300 spänn. GENREP + SHOWEN BLIR TYP 400 TILLSAMMANS, sen är det studentrabatt på tåg, så det blir nå hundra och sen är det hotellfanskapet som kostar. Om man inte åker tåg dit på morgonen och tar nattåg hem? Hm.. Jag skulle lätt göra det. MEN, I got no moneeey for it. 
 
Aja, imorgon får jag ipaden, får trösta mig med det. Men nu ska jag gå och tjura i mitt rum. Ska fixa iordning mina fina älskade väggar, hyllor, fula golv osv.
(om jag inte bloggar innan 23.00 imorgon kväll så vet ni att jag aldrig vaknade, okay?) skämta bara, för den som inte fattade det.
 
deprimerad Theresa.









RSS 2.0