Dag 2.

' En sanning om mig'
 
Oj... 
Hm..Okej.
 
 
Jag gillar att drömma, jag älskar det förresten.
Går jag ensam så mimar jag oftast (läs alltid) och mimar  till mina favoritlåtar.
För jag kan inte sjunga, eller jo, men det låter som om en åsna blir strypt eller nått. Ni kan ju tänka er hur det skulle låta? ;)
Så, jag mimar och det måste se helt fucked up när bilar, personer osv möter mig längs vägarna, för där jag jag och rör på händerna, gör konstiga (läs fula) miner och rör munnen i konstiga rörelser. Hahaha. Jag skulle vilja se.. Det blir oftast som en extremt tråkig musikvideo, förutom dom få gånger jag ramlar eller stuper :)
 
vilket alltid händer om det inte är 1D, T.S - We are never ever getting back together eller Cher Lloyd's Swagger Jagger & Want  U Back, eller vissa av Biebers låtar.. Men annars, VARJE GÅNG. Någon som lider av samma problem att artisterna inte kan sina egna texter i lurarna? :)









RSS 2.0