30 Dagars-lista

Jag har ju aldrig något att skriva om, så idag börjar jag med denna idag. En såndär 30-dagars-lista.
 
Dag 1 - En person jag kan berätta allt för
 
Dag 2 - En sanning om mig
 
Dag 3 - Vilket land var jag senast i
 
Dag 4 - Mitt favoritplagg
 
Dag 5 - En bild på  mitt rum
 
Dag 6 - Har jag någon gång funderat på att bli vegeterian?
 
Dag 7 - I vilka länder har jag varit i?
 
Dag 8 - Bilder från när jag var liten
 
Dag 9 - En/flera bilder från sommaren
 
Dag 10 - Bild på det som finns till vänster
 
Dag 11 - Min favoritdag på året
 
Dag 12 - Parfym jag använder
 
Dag 13 - TV-serie jag älskar
 
Dag 14 - Alla mina nagellack
 
Dag 15 - Smink jag använder varje dag
 
Dag 16 - Mina bästa vänner
 
Dag 17 - Bild på min garderob
 
Dag 18 - Detta åt jag till frukost
 
Dag 19 - Fem webbsidor jag ofta besöker
 
Dag 20 - 10 låtar på min spotify
 
Dag 21 - 3 bilder som gör mig glad
 
Dag 22 - En bra film
 
Dag 23 - Något jag gillade som mindre
 
Dag 24 - En före och efterbild när jag fixat mitt hår
 
Dag 25 - En låt jag gillade som mindre
 
Dag 26 - Sporter jag gått på
 
Dag 27 - Detta önskar jag mig
 
Dag 28 - Detta har jag i  min väska och en bild på den
 
Dag 29 - Detta hade jag på mig idag
 
Dag 30 - Någon jag saknar mycket









RSS 2.0