wellwellwell.

Heeeej. Godkväll.
jag hade tänkt göra värsta fina inlägget, men orkar inte längre. För helt plötsligt så försvann den såkallade livsglädjen/livslusten. Haha ja. Kom på alla problem som finns i mitt liv och allt jag aldrig någonsin troligen inte kommer att få uppleva. Hur jobbig denna sommar kommer att vara. JAPP. Åhnejgud. Förlåt.
Nu ska jag ta mig en varm lugn dusch med musik och sedan bara gå direkt i sängläge, hoppas jag.
Nej usch.
Att något så litet kan bli så  stort för lilla mig. Att ett hjärta kan banka så hårt för något så när man inser att något kanske inte kommer bli ens, så gör det så ont att man bara vill gråta. Men håller det inne för att man innerst inne vet att det är så sjukt patetiskt att vara ledsen för en sådan sak.
Men det är så det är och jag får helt enkelt acceptera att jag är en töntig, grinig liten flicka även om jag är 19 fast mentalt är typ 5. Bara att acceptera.

Och att såfort jag drar handen genom håret så lossnar det massa hår gör inte precis saken bättre. Jag har ju varit duktig med mitt hår. Inte plattat det på typ aslänge, använder inga sprayer eller så. Fuck this shit.
Plus att bästavän är utomlands och jag saknar honom. Hoppas han får massa irriterande sand mellan tårna så han får lida för att jag är kvar här. Nejdå, skojar bara. Hoppas såklart att han har det bäst juu!









RSS 2.0