this is what i want

för att plåga mig själv lite (vet inte varför, tydligen så mår jag för bra just nu enligt mig själv?) så kollade jag igenom one directions officiella hemsida. På kläder osv. Ahh. Klart mår lite dåligt då! :)
the boys on the stairs. Många kommer ihåg den tiden, jag tog igen den tiden jag missat av det mest underbara.
Det jag vill ha MEST är den första gråa hoodien. Fett snygg. Vet inte riktigt hur jag skulle få plats med dom fyra affischerna för det känns som att det börjar bli lite trångt på väggen. Med tanke på att jag skaffar mig varje tidning när dom är med.. Haha.. Börjar det spåra? NEJ. Har alltid varit så, förr var det typ Min Häst, Wendy och alla dom dära hästtidningarna! Nu, jaa.. Bättre tidningar. ;)
När jag har pengar är det og det första jag ska beställa. Min egna One Direction tröja ♥ Åh vad jag längtar. *dör*
Haha, skippar hela sommaren för den, allvarligt. OCH JAG DÖRLÄNGTAR TILLS HÖSTEN. (nej inte för skolan, den kan försvinna) utan för att dom släpper sitt andra album, med en studioversion av Torn & Zayn ska rappa ♥ Förväntasfull. 
När jag ändå är inne på hösten och förväntan, Breaking Dawn Part 2 - Jacobs del. *ksdsgkjkdnnd* vad jag längtar efter att få se Taylor på duken igen! :o

ja absolut!

gör du nu då? :)

2012-05-26 - 22:18:29









RSS 2.0