#mylifetoday

Idag har jag ett väldigt spännande liv ska alla veta. Har aldrig någonsion haft så spännande och mycket att skriva om som idag.
Det började med att jag vaknade. Åt marabou jorgubb till frukost. Vänta. NEJ.
Idag har jag lyft en tung bur som inte va så himla tung. Fått muskler sen i höstas. MOHAHA. Typ.
Sen har jag varit väldigt effektiv när det gäller kaninerna och annat kaninrelaterat. Sådär lagomt spännande, right? :D
Sen har jag ätit grillat och nu sitter jag här framför datorn, som jag gjort dom två senaste två timmarna typ(?) och lyssnar på massa covers, både bra och dåliga. Nu när jag skriver detta så lyssnar jag på några retards som sjunger 'One thing' av One Erection. He he he.
Chocklad och dricka i högsta hugg.
Jag vet jag vet, spännade liv får man leta länge efter. Nu ska jag fangirla lite på twittah och be alla snyggingar att follow me, cuz I need it.
Bye.
XOXO THERESA BABE.
Haha, jag gillar att göra sånthär. Jag är knäpp. :)









RSS 2.0