Himla Lycklig.

Godmorgon. :)
Vaknade förjävla tidigt idag, typ kvart i 7, försökte somna om men det gick inte speciellt bra.
Det sura med det är att jag är ledig idag, så.. Ah. Det lär väl bli en tidig fredagkväll för jag lär vara dödstrött vid åtta? :)
Idag kommer jag bara att fangirla. Så ni som inte vill se massa flawless homosexuals och roliga gifar/bilder håll er borta idag. :) Är extra på hugget idag när det gäller #1DFamily #1DFangirling
Yaah.
Fast vem vet, det kanske blir något normalt också? :D
Jag fick en fråga för några dagar sedan, om varför jag inte sattsar på att skaffa pojkvän. Jaadu.
Såhär är det, jag hade ett förhållande i mer än 2år. Killar blir väldigt svarsjuka osv. Ja, även vi tjejer blir det. Jag vet? Men ja, jag har aldrig upplevt dethär att verkligen älska något såhär mycket som jag älskar detta knäppa pojkband. Jag VILL göra det. Jag vill få vara ett halft galet fan som verkligen bryr sig, som kanske överdriver sometimes. Som kan skriva precis vad jag tycker om dom.
Sen såklart, om jag nu blir kär i någon kille och vi blir tillsammans så kommer jag ju troligen inte att fangirla såhär mycket, MEN jag kommer inte att sluta. Kan inte den killen acceptera att jag älskar dessa pojkar, att jag älskar deras musik och alla deras knasiga upptåg. Då är den killen inget för mig.
Jag kommer inte att vilja plocka ner alla bilder från min vägg. Inte sålänge jag bor hemma iallafall.
Förstår ni? Jag har knappt upplevt dethär förr.
Eller njoo, Jimmy Jansson när jag var typ 10 eller nått med det är inte alls samma sak.
Jag vill uppleva det jag tycker att jag har missat. Och det har bara börjat.
SÅ. Nu har jag fått mitt sagt och jag kommer inte att ändra mig. Dessutom, så är det rätt skönt att faktiskt ÄNTLIGEN vara helt fri, inga gamla känslor eller något.
Jo, jag älskade/älskar Taylor Lautner/Twilight. Jag kunde aldrig ha postrar eller något sådant, för jag hade pojkvän. Nä, det skulle aldrig ha funkat. För då hade det nog tagit slut ännu tidigare. HAHA.
Ja, jag får göra vad jag vill, jag får älska vilka jag vill. Jag får skriva vad jag vill. And I Love It.
Jag tar vara på den tiden till 100%! ♥


Man måste inte ha ett förhållande för att vara lycklig.
Man måste inte se ut som en modell för att vara lycklig.
Det räcker med bra vänner och leva för något man verkligen älskar och blir accepterad för det.
Och vet ni? Jag har världens bästa vänner, för dom accepterar det jag gör, det jag älskar.
(Va glada att ni inte följer mig på twitter) ;)










RSS 2.0