Haha okay.

HEEJ!
Jag borde sova, jag gjorde det men vaknade. Kände mig tvungen att blogga om en sak.
Jag vaknade för några minuter sedan av att jag drömde något väldigt konstigt. En kort dröm. Bara nån minut, tror jag? Jag sov iallafall inte så länge. Bara slumra till. Men iallfall!
Jag pratade med Kevin the pigeon och han sa 'lick Zayns stomach and get married' och jag typ 'HELL YEAH' Sen vaknade jag och tänkte 'shit, det här måste jag twittra och blogga om'. Det är sjukt hur internet tar över hjärnan. Haha,sjuuuukt!  Hmm.. Godnatt!

oh my.. Jag vet att mina paint skillz är att döda för.
Jag blev helt klart snyggast på bilden. ÖGONBRYNET, duuh.


Normal People: One Direction are gay gay gay gay gaaaaaaaay. They cant sing and you just love them cuz they're good looking.
Directionaters: OMFG! THEY ARENT GAY! STFU! They ca sing and well, yeah, they're hot!
Directioners: Was that a insult? More an description. We know they're gay, gay forever. Duuh. AND YOU SHOULD GO TO A DOCTOR TO SEE IF IT'S A PROBLEM WITH YOUR EARS! And yeah, they are so handsome.  Or you can run now, bitch.

YEP. THATS TRUE. They're still hotter than you.
Haa, bloggar mycket om dom. Haa. YOLO.
för er som inte vet vad YOLO står för. YOU ONLY LIVE ONCE & för oss directioners är det YOU ONLY LOVE ONE DIRECTION. fråga mig inte vars direction kommer ifrån.. för jag har inte svaret på den frågan.
Just ja, godnatt vare. xx









RSS 2.0