haha det här va kul.

AHAHAHA. Jag är supertrött men bara för att jag hittade något på fb om Paow och om kvällen då hon festade med One Direction så jag ju tvungen att läsa igenom hela köret, ALLA kommentarer från directioners och paow-fans. Haha fyfan va kul det va. Directionerna verkligen lacka på Paow och skrev att hon ljuger osv. Men haha ah, jag störde mig på att hon inte kunde deras namn, "bieber frillan", "den blonde" och "den mörkhårige".
Ja, eftersom Liam inte dricker så himla mycket & lika ofta som dom andra och inte har nå sprciell "bieber" frilla längre så är det troligen Louis som blev packad. För han gör helt crazy things when hes drunk. Den mörkhårige satt och rökte vattenpipa, Zayn röker så ja. Den blonde, lilla söta Niall pussade henne tydligen på munnen, det kan också ha hänt. Dom alla blir lite galna. Vi har ju bara sett Niall sedan han va i Mullingar! ;) Och Harry, våran lilla ja, gav ut numret till alla som va där, tog med sig två tjejer osv. Han & Zayn ville smita ut med Paow & hennes kompis? Kan hända, dom gjorde det i Australien. 
och Harry är ju som han är..
Jag är ett nytt fan och fattar tydligen mer än vissa av dom som varit det en längre tid. Dom tänker inte längre.
Killarna är ju inte precis några änglar. Haha. Hon kunde iallafall ha kollat upp namnen, för det tar inte mer än nån minut. Men Harrys kunde hon ;) Men ah. Om det är sant, så är väl lite jelly. :)
Dock undrar jag hur bakis dom va på inspelningen, haha.

Haha, det va säkert därför han gjorde så som han gjorde.
Näe, men ändå.

Haha godnatt. Dessutom så hoppas jag att nåra carzy fans läser detta så dom kanske tänker bara ett steg till? :)
Förlåt för ett troligen långt och otroligt tråkigt inlägg. Men ni vet ju vems blogg det är! ;) Puss. xx










RSS 2.0