glädjegråt

idag har jag haft en underbar dag. Maria kom och hämtade mig och for till Celina. Förut, för nå år sedan så bodde jag och Celina grannar och hon hade en shettis och en minishettis. Figge och Poxy.
När dom brukade åka bort över vissa helger så tog jag hand om Poxy och Figge. Jag kände väldigt starkt för dom, speciellt Poxy. Men sen kom dagen då dom flyttade och jag såg dom aldrig mer. Jag saknade dom, MYCKET. Tills idag.
Det blev kramar och pussar och gjädjegråt. Fyfan va jag va lycklig. Verkligen njöt av att få vara i deras närhet. VÄRLDENS BÄSTA PONNY. ja, bättre än lambert.
det blev mest bilder på Poxy, för han är trotsallt med sin lilla men feta kropp, feta huvud med stora bruna ögon och tjocka man världens finaste, bästaste, och underbaraste som finns. Han är den mitt hjärta klappar lite extra snabbt och hårt för. Jag hoppas att detta inte var sista gången jag träffade dom.
POXY
FIGGE










RSS 2.0