Fuck this shit. Im out.

HEJSAN!
Vädret idag är sämst, det är deprimerande, kallt och regningt. I hate it.
Extra hungrig är jag idag också plus att jag mår illa hela tiden. Hungrig och illamående, vilket bra kombo, verkligen. Natten va ungefär som igår. Fast nu somnade jag inte förren 2 typ. Va hur trött som helst, men gubbjäveln dök upp fast jag låg och tänkte på annat, bra saker. Tillslut så blev jag så himla less så jag satte i headsetet och lyssnade på musik. Musik som gör mig glad.
Tror ni att det hjälpte?
Kan ju säga att i helvete heller att jag ska få sova i lugn och ro!
Men jag somnade tillslut, troligen av utmattning eller så. Förjävla natt.
Likadant kändes det när jag klev upp också, precis som igår.
Jag börjar ana att allt det här beror på stressen jag upplever just nu. Allt går åt helvete och allt bara. Näe.
Nej usch, jag passar mer som en glad, snäll och sprallig tjej, för det är den personen jag egentligen är. Åh jag saknar hon. Haha, jag saknar mig själv..
Men ni fattar vad jag mernar. Det vet jag, Det får ni så lov att göra.
Masken på.

En gif från typ April eller så.
Nu ska jag ta nått mot min huvudvärk och äta något!









RSS 2.0