The day

Dagen har varit riktigt bra, fick massa fina grejer och köpte lite eget också på en loppis, haha. Kläder som aldrig är använda, riktigt bra och billigt. Fint också! En blå klänning och en blommig tröj + ett rosa armband. Väldigt fint.
Hemma blev det vofflor och glass till middag och sen massa mys framför filmer. Har kollat på the spykids 4D och nu är det Johnny English, den är väl snart slut.
Ikväll blir det bara lite godis och gos framför bb sen sova som aldrig förr!
Vet inte varför jag har sovit dåligt dessa nätter hos mamma, tror det beror på det varma rummet och min förkylning.. Aja, home sweet home.
Tyvärr så orkar jag verkligen inte ladda upp bilder sedan idag, så jag gör det imorgon istället. Ni överlever nog ;)
Godnatt!
en bild från igår då jag & lillebror väntade på att gå till hundspann'skön och köa i typ tjugo minuter medans småbarn och vuxna tränger sig förbi! Tillslut så gick dom efter en lista och vi stog först på den, mohaha. Suck on that bitches - det va vad jag tänkte.









RSS 2.0