Shoppiloppii

Hejsan. Sitter just nu och är väldigt nöjd över mig själv, har lagat (iallafall tillfälligt) min superfina väska som jag fick av mamsen när hon kom hem från Turkiet i höstas. Efter några dagar så hade ena handtaget farit lös och jag visste inte hur jag skulle fixa det.
Nu var det ju meningen att jag skulle vara duktig och sy fast den men istället blev det två säkerhetsnålar som får hålla ihop tills jag orkar sy & har en synål.
Har vänt upp & ner på huset känns det som bara för att hitta en synål, haha.

Så nu har jag packat ner massa saker i väskan också så orkar inte skriva eller ta bild. Men jag funderar på att göra ett videoblogg inlägg om det senare. Bara för att se hur det blir. :)
Vad tycker ni om det? :)

Jo, har ni lagt märke till att jag har större bilder nu? :) Det är för att bloggdesignen är större än förra!









RSS 2.0