En awesome dag!

Haha hellååh. Idag har det varit en helt awsome dag! Träffat nåra boys som jag aldrig mer kommer träffa, höll nästan på att fälla en tjej som gick bakom mig i en lerig backe och bara haft det allmänt kul med Mathilda & Noomi.

Har även insett att dom flesta i denna lilla stad/by jag lever mitt roliga liv i, dom är bra på att använda ord som "patetisk" & "omogen". Dom ger dessa ord en helt ny mening. Åh nej, jag använder faktiskt inte dom orden speciellt mycket. Ibland undrar jag om jag verkligen är uppvuxen här? För jag pratar inte som dom andra och skriver inte som dom heller. Så ah, ni kanske förstår vart jag vill komma. Haha eller ah, knappt jag själv vet. Jag bara skrev det! :)

Sen ikväll blir det mys med godis & dricka till mitt efterlängtade älsklingsprogram. Vampire Diaries. ♥
Nej, underbar dag och känner på mig att helgen kommer vara minst lika bra! Trots att det blir en tidig morgon imårn för ska hinna med bussen kl.9. Menmen, sista dagen som riktigt blond. Ehe.

Finally. ♥

Hej! Jag tycker att din blogg är jätte bra! :) Men varför visar du inte mer bilder på dig? :(

Och när ska du börja videoblogga. Ha en frågestund! :)



Kram Elin <33

2012-03-23 - 18:12:52









RSS 2.0