This is one of those days when I wish I did'nt do what I did yesterday

Hey. (varning, långt inlägg)
Tänkte faktiskt skriva något innan jag for till Mathilda, men det blev inte så, ehe.
Iallafall så hade vi kul, det började med att vi va på Frånö Folketshus, Mathilda stog i baren eller nått. Hah.
Strax efter 22.00 så gick vi hem till henne och drack innan vi for in till stan. Tror vi kom in vid typ 00.00 eller så. Haha, så vi hade en timme på oss på tilovit. 

Jag åkte karusell, det va kul just då, men efteråt va det inte precis bästa tiden i mitt liv!.. Hahaha!
Liiiiite sliten idag alltså, men vill inte ens höra ordet alkohol på minst en månad! Hah! Jag glömmer alltid att ta bilder, astråkigt :(

Sen va det någon kille med sin tjej som va så mogen och peka långfingret åt mig och Mathilda. Haha, åh gud.
Släpp det liksom? Tänker inte ta upp det, men det hände en grej i höstas och det slutade med att jag sa upp vänskapen med en tjej och det va då jag och Sebbe blev så bra vänner.
 Vilket inte är något jag ångrar, jag skulle göra om det igen, miljoner gånger om! :)

Det är så många som tror att alla gillar mig osv? Vart får ni allt ifrån? :D
Ja, jag har mina haters också ;) Haha och det är dom som jag känt också, som vetat ALLT om mig, som hatar mig mest. Bara för att jag väljer att leva med personer som får mig att må bra? :) Men det är bra de, för det är så jäkla värt det! För man vill ju umgås och bara ha bra personer i sitt liv? Right. Så ett tips till er som har vänner som är.. Idioter eller så, dumpa dom. Det finns bättre personer att ha i sitt liv, som får er att må bra! :)
För det är ni värda. Vissa är bara ett eller några kapitel i din saga, medans andra är dom som finns kvar ända till slutet.


Har en himla mysig outfit idag!

;)

övre bilden <3 ah shit va snygg

2012-06-20 - 01:21:37
;)

ååh <3 va snygg

Svar: Tack! :)
Theresa

2012-06-20 - 01:24:13









RSS 2.0