Om sanningen ska fram..

Det är väl på tiden att jag förklarar lite vad alla dessa möten handlat om som jag gått på som senaste månaderna.
Det är inte privat och sen vad andra anser om det skiter jag fullständigt i. Vem vet, jag kanske kan få några bra råd av er läsare eller det kanske är någon som varit med om något liknande som är en läsare här? Vad vet jag. 
Men provar man aldrig så får man inget veta heller.

Det har inte gått bra för mig i skolan, pga. ganska många saker. Jag har inte mått bra och det har resulterat med att jag inte orkat alls. Så det sket sig i skolfronten. 
Men idag så tog jag ett beslut, jag ska söka om till en annan linje. Lite sent, I know. Men måste ju se om jag kommer in på något utav dom, annars så har jag en plats i bf11. Vilket jag redan nu kan säga att jag inte kommer börja i, för jag vill inte gå barn & fritid. Jag fattar inte hur jag kunde välja det från första början ens. Det va bara någon peroid jag gillade barn, för ärligt talat.. Nej, jag och barn funkar inte. Dom är söta oså, men inget jag skulle kunna stå ut med om det inte vore mitt egna då. För då får jag bestämma, allt. Haha. ;)
Annars, hittar jag på något sätt. För efter regn kommer alltid sol. :)

Eh, ja vad ska jag söka då?
- Jag har alltid velat bli frisör. Alltid. Jag älskar att göra olika frisyrer, färga håret, slinga och klippa. Jag har klippt mitt egna dom två senaste åren. Men att jobba som stylist är väldigt lockande det också. Så, det är väl det jag vill bli. Det vill jag ska vara min framtid.
Så nu hoppas jag bara att jag har turen att äntligen få som jag vill.

haha påtal om korv, jag älskar sockervadd och ska bli fet på det på fredag, mohaha.


Älskar din blogg! Kan du inte berätta vilka bloggar du läser? :)

Svar: Vad kul! Självklart kan jag det. Jag gör det i ett annat inlägg :)
Theresa

2012-06-13 - 11:38:05









RSS 2.0