nationaldagen

HEY. Sov länge idag, vaknade vid 12 och sen har jag inte gjort så mycket förutom att varit med kaninerna, rengjort och kollat på tv. Vädret kan inte bestämma sig om det ska regna eller vara sol, vilket är jobbigt.
Jag vill bara säga att jag vet inte varför jag onte bloggar så himla mycket, men det är en sån period då jag inte har någon inspo eller ork att faktiskt blogga. 
Det är inte kul att blogga heller när man känner sig tvungen att blogga. Menmen, det får vara såhär tills det går över eller inspiritationen bara kommer! Det enda jag har är ju min kärlek, men den är troligen inte så kul för er att läsa om. Heh.
Vem kan denna sötnos vara då? Lille Harold kanske? :)
justteaah - Instagram

allt bra idag? :)

2012-06-06 - 21:03:24

okej :) Jo, det är bra med mig!

Vad ska du göra idag då?

2012-06-07 - 11:28:39









RSS 2.0