Nån som sa sommarlov?

JA JAG! Mohaha! Nu kan jag stalka killarna dygnet runt! Haha nejdå, kanske lite mer än vanligt medtanke på att jag kan vara vaken lite mer in på natten nu när dom faktiskt är vakna, hihi. Nej men ah.
jag vet faktiskt inet vad jag ska skriva nu! :( Har massa inspo iallafall, men inte med nån text.. Hm.. JO! *poff så ba kom de te' mäh!* Ni märker sedan ;)
Ser ni ändringen på bloggen? Gör ni inte det så råder jag er till att kolla synen, men iallafall. SMILESAR! → :D
KUL VA?
bild från imorse när jag inte hade sommarlov..
bild från nyss, då jag har sommarlov!
synd att kameran på framsidan inte är så himlans bra.. Men jag har en framkamera iallafall *VINK TILL SAVANNA & ALLA ANDRA SOM VILL HA DET* ;) :*

åh.. får typ sommarlov nästa vecka (fredag) :(

2012-06-07 - 16:36:14

Asso, du säger att du älskar One Direction jätte mycket och att dom ändrade ditt liv? Kan jag få se hur ditt rum ser ut? Tror knappast att det är riktigt att dom "ändrade" ditt liv!!!

Svar: Haha gissa igen pysen.
Theresa

2012-06-07 - 20:39:21









RSS 2.0