Your a hater, just let it go

Heey. Kvällen igår va kul men konstig, eller ja, har bara känslan av att den va konstig. Vet inte varför, höhö.
Anyways så är jag bara hungrig idag, allt jag tänker på är mat. Im wierd I know.
Det känns även att det är Söndag, man blir helt trång i huvudet ju? Eller är det bara jag? :)
 
Innan jag klev upp så satt jag och kollade på One Direction - One year in making. Ärligt talat för första gången just den dokumentären, men har ju sett det mesta ändå. Påtal om det, pojkarna börjar få tvtid, hoho. Dock inte på någon av dom bästa kanalerna, Nick. Som dessutom inte ens sänds här i Sverige förren om typ ett år?!
Som iCarly iGo One Direction, har inte ens sänds än och det hade premiär i April? :)
Förresten, hur kan man HATA någon man inte känner?
Skicka HAT till någon och inte ens känner dom, vad har dom gjort för att få folk att hata dom?
För att dom gör det dom älskar, att sjunga? Att dom ser halft jättegay ut?
Dom är precis som vilka tonårspojkar som helst, fast dom är stora över hela världen, har miljontals fans som älskar och supporterar(?) dom. Att dom tjänar pengar på det dom gör.
Avundsjuka kanske?
 

Justin Bieber, han är inte gay, han har tjej.
Ja, han lät som en tjej dom första åren, men nu det senaste året har han fått en röst.
Många ger honom inte ens chansen att visa att han har vuxit upp, från 'bieber frillan' och flickrösten.
 Förstå att han är en av dom stora stjärnorna nu. Jag säger inte att han är störst, att han är uppe i Elvis nivån, men tro mig. Han kan komma dit och han har många år på sig. Samma sak gäller One Direction och många andra. Bli inte förvånade och underskatta inte fansen heller, det är faktiskt tackvare dom som alla kommer någonstans. För om ingen lyssnar på deras musik? Vad händer.
Självklart finns det en risk att 1D skiljs åt, men om dom gör det så har dom nått mycket.
Men det är okej att inte gilla deras musik. Men gör det inte till något personligt mot dom.

FÖRSTA 1'AN PÅ TOPLISTORNA I USA SOM ÄR ETT BRITTISKT/IRLÄNSKT POJKBAND.
something The Beatels never did. Just sayin'

Jag tror jag nått min punkt. Vilket inlägg. Tror inte ens hälfen av alla läste hela när dom insåg vad som stod? ;) But that's okay.
 

Jag håller med! Dom är bara avis för att killarna kanske inser att dom har en mindre chans på tjejerna nu när alla går och är helt fängslade av One Direction och Justin.
Bara för att dom är bättre och det vet att dom inte kan uppnå det.

Svar: Nja har mindre chans på tjejer skulle jag väl inte säga.. Men dock så får nog killarna finna sig i att tjejerna faktiskt älskar dom, som deras idoler, insipiration osv. Kan dom inte acceptera det så funkar det inte. :)
Theresa

2012-07-15 - 16:27:51









RSS 2.0