WFT?!

11år och mentalt störd. Ja, det är sant att hon är 11år. Det finns en video som gör rättvisa efter det hon skriver. Haha. Ni som inte gillar 1D lär inte ta så illa vid, men twitter är ett krigsfält. Inte bara för allt hon skriver om killarna och oss fans, utan för att hennes attityd mot andra människor är helt vrickad och de flesta av hennes tweets är rent av avskyvärda. Ni som har twitter och är mer nyfikna så ser ni nedanför vad hon heter.
 
Dock så tror jag inte att jag kommer lägga upp videon när hon ramlar av stolen och slår sig, ropar på mamma och grinar. Jag beskrev den ju precis :) Jag bryr mig inte om hur gamlar hon är, hur moget det verkar av mig att sitta och gapskratta åt en liten flicka som ramlar. Enligt mig så förtjänar hon det. Hon ger sig på oskyldiga människor, dömer människor utifrån kroppstorlek, utseende, religon och hudfärg och mer än så. 
Tycker hon har stora problem.
 
Jag vet inte om hon är seriös, hur ska jag veta det? Men om eller inte så har hon gjort sig förtjänt av all hate hon får. Det är sjukt.
 









RSS 2.0