Sometimes I can suprise myself

Hej på er! 
Det va så himla skönt att få sova hur länge jag ville imorse! Dock blev det inte så mycket längre, men iallafall 3½ timme mer! Vilket känns skönt :)
 
Igår chockade jag mig själv med att byta kanal från en bra film till OS Cermonin. Såg när alla länder gick och skrattade åt Sveriges kläder. Fina, haha.
Lär ju inte kolla på något annat förutom Avslutningen då One Direction & Ed Sheeran ska uppträda! :D
Fast får se, ska hålla koll på när Danielle är där, hon är ju med och dansar, typ hejjerklacken eller nått. 
Jag vet inte hur det går till? :)
 
Jag har verkligen världens finaste bränna också, veeerkligen fiiin.. Är typ röd/brun och det är bara på axlarna. Haha.  
 
Idag blir det inte mer än att chilla, tror vi ska fira Savanna som fyller år på Tisdag. Men hon är ju hos mamma då.
 
 









RSS 2.0