Shit, Im so bad!

HEY BOYS 'N' GIRLS vas happenin?
Jag vet inte varför jag inte bloggade något typ igår? Ett bildinlägg med två pics på mig? What the hell?!
Nej, det funkar inte. Måste göra något åt min "jag-är-så-lat-så-jag-orkar-inte-blogga-lathet".
Även om jag inte har något superhäftigt, flodhästkul eller supermegadupersmarta grejer att skriva om, så kan jag väl åtminstonde gör ett bildinlägg? Aja, det fixar sig :) Ska försöka fixa en ny kod så jag kan få riktiga smileys till bloggen, gillar det mer.
 
Idag blir det käk hos grannen, med grannarna och deras barnbarn. Det ska bli trevligt och framförallt jäkligt gott. Im gonna eat tacos babes! YO. (gör nån konstig chest med vänstra handen för att verka cool inför mig själv och texten)
 
Såhär såg min dag ut igår ungefär.. (bilder från instagram)

SJUKT KUL DAG. haha jag längtar tills jag börjar jobba, inte så långtråkigt så inte! Bara typ en vecka kvar! 
 









RSS 2.0