One Dream, One Band, One Direction

'happy birthday to you, happy birthday to you. Happy birthday dear One Direction, Happy birthday to youuuuuuu'
 
Idag är det den 23 Juli 2012.
För ett år sedan va det 23 Juli 2011.
För två år sedan va det 23 Juli 2010.
Alla andra '23 Juli' va en helt vanlig dag.
Men för två år sedan, så skapades en brittisk pojkgrupp.
Simon Cowell blev deras mentor. Uncle Simon - som han nu kallas av några miljoner.
Från pojkarna på trappan till världssuccé.
För två år sedan skapades en grupp som skulle slå världsrekord.
Dom visste inget, ingen visste.
Men dom gjorde det. Utsålda arenor, worldtour och massa 1'or på topplistor.
Ett album, En Brit, Tre TCA Awards.
Miljoner fans.
Idag firas dagen då One Direction bildades.
 
 
vad hade jag gjort om dom aldrig kommit in i mitt liv?
Hur hade jag varit idag om dom aldrig fanns där för att få mig att le fast jag mådde skit?
Var skulle jag befinna mig i livet om dom aldrig blivit en del av det?
Vad skulle jag älska om jag inte älskade dom?
Jag vet inte, men jag vet en sak och det är att jag inte ångrar något som har med dom att göra.
Att lyssna på deras musik var det bästa beslut jag någonsin gjort och troligen kommer att göra.
För ingen vet vad dom har gjort för mig, förutom jag.
Ingen vet varför jag älskar dom så mycket som jag gör, förutom jag.
Det är ingen som någonsin kommer att förstå något av det jag känner, att jag alltid kommer vara dom skyldiga, att jag alltid kommer att älska dom, vad som än händer och även om jag en dag glömmer dom, så kommer alltid deras postrar och allt som har med dom att göra ligga i en låda i kanske flera år innan jag tar upp dom igen och får flashbacks från denna underbara tid. Då dom gjorde så jag mådde bra.
Då dom tog smärtan ifrån mig.
Evigt tacksam och ett evigt fan.
. Directioner.
 
 









RSS 2.0