MUSIC IF MY FRIEND

Åh herregud vad jag är mätt!
Jag vet att bloggningen suger mer än vanligt? Men jag har ingen ork  när jag kommer hem och vill inte spendera sista timmarna på dagen vid datorn..
 
Idag så gick dagen relativt fort, faktiskt. Imorgon är det dag 4. redan.
12 dagar kvar sen tar det dock typ två-tre veckor innan lönen kommer, men äsch.
När den väl kommer så ska det shoppas! OCH JAG LÄNGTAR.
 
Idag efter jobbet så for jag och pappa till mormor och fikade. Hon fyllde år igår, men jag visste ju att vi skulle dit idag så jag va med Sebbe igår :) Där blev det iallafall smörgåstårta, med tonfisk? och massa rullrån. 
Jag rånade alla rånen, hahahahaahahahaha. Okej, det va inte kul alls.
Sen blev det mat, tacos också kom Johanna med Lova och Tilda. Vi blev många, höhö.
 

Sen till det som gjorde min dag, tidningen jag fick av Johanna och att TVD(mycket mer) skådisen följer mig på twitter! ASCOOLT!
 
det här är mina kompisar under arbetsdagen.
+ handskar och hemska hårda skor. Det känns som steppskor typ..









RSS 2.0