A hottie wrote to me.

GÅDMÅRGÅN. rubriken är faktiskt sant, synd att han bor på andra siden av planeten, typ halft nästan. Jag kom inte ihåg..
 
Igår innan jag somnade så kom jag på att jag glömde skriva att jag inte badade, så nu skrev jag det istället. Bra vavavava? :) 
Vid halv 12 igår kväll så ringde vi och beställde pizza för Savanna va hungrig och plötsligt blev alla hungriga, haha. Den va god.. Nu blev jag sugen på pizza igen, fast jag nästan nyss har ätit frulle.
 
Det känns som värsta random inlägget, för det här måste vara det minst oplanderade jag någonsin skrivit. Även bilderna som kommer nu efter denna text..
 
nyvaken, TYP och helt naturlig, tog mig aldrig tid att borsta håret heller. Jag tog dom FINASTE bilderna som blev, bara så ni vet, just for you guys! :D 
 
 









RSS 2.0