Liten bildbomb från kvällen!

Efter en eftermiddag/kväll spenderad borta och en 30 minuters promenad hem så är man äntligen hemma. Har lite sådär sängläge feelings, så ska väl snart inta sängläge i Andrés säng, hehe. Men innan det så tänkte jag ladda upp alla bilder från kvällen medans musik flyter genom mina öron :)

Åh jo, idag på Åhléns så såg jag den där söta servitören från igår :D Haha, sammanträffande, ödet? HAHA.

Såhär såg jag ut ikväll. Snyggt med orange hår? Yepp!..

Jag vettefan vad det va i dessa drinka, men shieet vad stakt!

Han hade tänt MASSA ljus!

Datanörden, haha! Närå, skrev det tidigare inlägget just då ;)


Mamma & jag började tro att han försökte göda oss..

Maten, som förövrigt var supergod! bara tomaten och ytterst pytteliiiite mos kvar! (3 köttbitar) 2 Entrecote & 1 ytterfilé eller vad det nu hette.

Nu ska jag snart gå till kojs och antar att dom flesta är ute och festar, ehe! Nästa helg blir det troligen utgång (för första gången!!) med älskade Maria som fyller 18 till veckan och hennes folk! ;D
Puss godnatt! :D

UPDATE: Märkte nu när jag spanade igenom inlägget så hade jag bara skrivit "han" och vad heter nu denna "han"? Jag var säker på att jag skrivit namnet, men icke. Iallafall,  denna "han" heter Anders :)









RSS 2.0