Tre rätters middag & ögongodis

Efter en lång middag så är jag äntligen tillbaka i lillhuset. Middagen var god, 3 rätters. Men jag är nog mer mätt av ögongodis, hehe. En super söt kille, lång, smal, ljust halvlångt hår och.. ja. Hans namn står på min önskelista! Han serverade oss vissa gånger och jag satt och kollade ut genom öppningen om det var han som skulle komma eller inte. Blev alltid en besvikelse när det inte var det, men för det mesta så var det han, haha! :h:
Till förrätt åt jag vitlöksbröd med nån sås, inte speciellt gott + att brödet var bränt. = Inte okej.
Till varmrätt så blev det fläskfilé, potatisgratäng och rödvinssås. Helt okej, mätt blev man!
Efterrätt blev en kladdkaka med basilikamarrinerade jordgubbar & vaniljglass! Kvällens höjdpunkt. (inte riktigt, killen var dagens & veckans/månadens höjdpunkt)


bilder från när jag väntade på bussen hemma i Frånö, ganska kallt det va!

filén & potatisgratängen.

kladdkakan, glassen & jordgubbarna.


Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på musik & dricka vinet/cidern och käka gotta!









RSS 2.0