Redo för "model för en dag"

Nu har man duschat, fixat håret på Savanna och fixat mitt eget hår. Orkade inte göra hela håret lockigt, inte ens på syrran så det fick bli plattat och luggen uppsatt. Ska snart gå och måla naglarna, men vet inte vilken färg.. Vilka besvär jag har haha?
Lär inte uppdatera mer försen jag kommer hem eller senare. Lär vara vrålhungrig efter dagen. Ska väl ta och äta något innan vi far, möjligtvis innan jag fixar naglarna, vore ett smart val.
Nej, jag ska inte ha dom här kläderna på mig, dom tar på alldeles innan vi far, annars lär jag väl skita ner eller försöra dom.. Så typiskt mig, klumpig och full av otur!
Hörs senare, puss!

Hejsan! jo jag föllje din blogg justteah.blogg.se vår 2011. från tidens början. nu har jag hittat hit igen efter att ha letat efter din blogg i lite mer än ett halvår! :D gissa om jag är glad! :D:D:D:D



Iaf, jag kommer ihåg vad fina saker du skrev om ditt ex, just då han lämnade dig men efter ett tag så slutade du blogga?! Jag hittade till din andra blogg efter det, men sen försvann du helt ur sikte :((

fick ju aldrig veta va som hännde efter åt. du tror inte att du skulle kunna skriva ett blogg inlägg om din tid? om ditt krossade hjärta, läketiden och sånnt? för det skulle vara jätte kul, asså ta det inte på fel sätt då men du fattar? :)



jag är iaf glad att du hittat tbx till världen igen och att du fortsätter blogga! Nu blir du aldrig av med mig ign!



Massvis av kramar från din största beundrare! :D<3

2012-01-17 - 01:55:04









RSS 2.0