På väg mot skolan, men inte med bussen..

Jag rider dit på min enhörning. Lillebror älskar mig så pass mycket (och han vet att jag älskar hästar) så jag fick leksaken från hans Happy meal på donken. Haha, my little pony. Påminner mig om mardrömmar jag haft om dom och nu bor det en i mitt rum? Nej det går inte. Den får bo i en bur som alla andra våra husdjur ute i garaget! ;)
Haha nejdå, natthumör ni vet.
Jag sitter just nu på bussen in mot skolan, lyssnar på musik och har självmordstankar. Sådär "Åhnej, inte skola, snälla döda mig nån?" feelings. För dom flesta så går dom över när det väl är igång men för mig finns det där hela tiden, förutom när det är rast och den spenderas med Mathilda, men sen är det helt kill me again please.
haha jag gillar att jag ser ut som en unge på julafton! ;)
Ha en bra dag alla!
[tidsinställt♥]

RARITY !!! :'DDD

2012-01-25 - 08:24:20









RSS 2.0