Nya microringar beställda!

Hejhej! Inatt hade jag en ruskig dröm :o Det slutade väldigt bra, you know "my happy ending".
Nu har jag beställt hem svarta microringar & jag längtar tills dom kommer och lite kul för man fick lösögonfransar på köpet. Hade ju tänkt betala direkt men såklart så ska internetbanken inte funka (ungefär som vanligt) och det är inte okej! Så fick ta det på faktura.
Ska snart gå och fixa iordning mig, packa oså för ikväll bär det av mot härnösand för att vara hos mamma! Måste ju hem imorgon i vilket fall som helst eftersom kaninerna behöver vatten, mat oså.
Nu ska jag kolla igenom bilder från HELA 2011. Kommer ha en klump i magen som kommer att vara plågande, men jag kan tänka på dom goda minnena, sakna dom men sedan tänka på att en dag så kommer jag känna precis som jag gjorde förr. För kärlek kommer & går, men äkta förblir tills att livet hoppar till sitt slut. ♥










RSS 2.0