muffin lover, ehe. Fatso.

Värsta feta dagen idag, åt lunch på sylos med Mathilda och pizzamackan satt jävligt fint i magen min! ;) Vi va även in på dollar$tore och där köpte jag muffins och choco sticks, så ikväll ska jag feta mig massa!
Ska in till stan sen igen för att vänta på Maria, så då passar jag på att köpa dricka. (kan inte bara dricka mjölk till, utan måste ha det söta) och något säger mig att jag är lite väl beroende av sötdricka, hm?
Nej, imorgon blir att träna. Ska ut och gå har jag bestämt, dansa och jag tänker prova wii fit plus. Eller om jag gör det ikväll redan.. Vi får väl se! Synd att det ska vara fucking kallt ute men det är mysigt med snö, så det jämnar ut sig. Sålänge det inte blåser så är vädret rätt okej.
jag är en cool tjej, jag vet.
Nu ska jag umgås och spela wii med lillebror innan jag drar till bussen! Vem vet när jag träffar honom nästa gång?!'
Hörs sen puss!









RSS 2.0