JUSTTEAH IS BACK ON TRACK! :D

Efter många om och men så blev det så att jag startade en ny blogg. Just bloggnamnet som har betydelse men inte längre många minnen, inga minnen alls för det är inte samma blogg och det är inte samma tjej som driver den. Den här gången är tjejen starkare, mer självsäker, mer självständig, lite bitchigare och mycket mer. Saker man får ta. Dom som kännt mig väl förr skulle nog inte känna igen denna brud jag är idag.
"Ett krossat hjärta kan stärka personligheter"
Jag har saknat mitt kära justteah men det är inte försen nu som jag klarat, som jag har orkat att ta upp igen.
Mycket är tack vare mina fina vänner, speciellt Maria, Savanna, Sebbe & Andreas. Ni är bäst! ♥

Haha jag ska sova nu. Godnatt på er, eller godmorgon? :)

Välkommen till 2012's version av Justteah - Theresa Lundgren
Ni som var med våren 2011. Ni kan ju faktiskt se skillnaden om ni tänker efter, eller? ;)

Så jävla glad för din skull Theresa! ÄNTLIGEN ÄR DU TILLBAKA!

Välkommen hem bruttan!



Kram & lycka till med bloggen!

2012-01-02 - 16:19:26









RSS 2.0