Om jag inte skaffar en/två chins kommer jag att dö.

CHINFEBER
Visst ser dom kul ut? JAG VILL HAAA! Lyssnade på ljud dom gör också och jag kunde bara inte låta bli att skratta, för wow, dom låter sjukt kul! SÅ SÖTA, kill me! Chinchillor är något av det sötaste som existerar i detta universum. Skulle aldrig få nog av att se dom springa upp för väggen, haha och detsamma gäller "dust bath" också. Så roligt och så sött!
Ge mig! D: ♥
men jag har ju mina tråkigt söta feta kaniner som (jag kan nästan lova) planerar att mörda mig eller så. För det verkar så när jag ska vara snäll och rengöra deras burar :o Tycker ju egentligen att dom kan rengöra åt sig själva eftersom det är dom som smutsar ner, (haha, skämt-o-sido). Jag är iallafall glad att dom "lämnar sina uträttade behov" i ett & samma hörn.
MEN JAG VILL HA CHINCHILLOR. punkt slut.
[tidsinställt♥]









RSS 2.0