stayi'n

Då gör jag det officiellt. Efter att ha tänkt i säkert en vecka nu så har jag kommit fram till beslutet att ge upp skolbytet och stanna kvar där jag är. Dock tänker jag fixa så min skolgång blir lättare, alltså mindre tid där och kanske mer jobb hemma? För det är ju skolan som är problemet och personer.
Det har gått ändå ganska lång tid in på terminen, det är snart APU och sen är det lov och inte mycket mer. Efter det, knappt ett år i skolan kvar fram tills studenten. Vafan, jag klarar det. Med Mathilda vid min sida varje dag och mina andra vänners stöd så fixar jag skiten! ♥ Så imorgon blir det att göra upp en plan för skolgången, iallafall för denna termin.
Imorgon ska jag beställa tid för piercing också. Hoppas det blir snart! Men nu ska jag sova, haha godnatt :*









RSS 2.0