Melodifestivalen

Åh herregud. Ja vad kan man säga? Förstår inte hur fan folket röstar som. (inget illa ment till er som faktiskt nu otroligt nog gillade Ranelids bidrag) Men ah, Molly gick vidare till final och det är nog det enda positiva, jo att Youngblood gick till andra chansen också är rätt bra., men Mattias hade ju gärna fått gå längre.
Jag vet inte ens varför jag kollar på mello längre. Sa för flera år sen att jag aldrig skulle göra det. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. Undra hur mitt liv hade sett ut då? Vare sådär väldigt smal, långt blont hår, bara hål i öronen/naveln, varit förlovad, haft en ponny. Listan kan göras lång!

Nu ska jag försöka hitta på något att sysselsätta mig med tills att jag blir tillräckligt trött för att lägga mig ner under täcket och mysa. Det hade ju faktiskt vare lite kul och varit på vinterfesten hemma i stan men no money och ärligt talat ingen ork. Plus att vädret idag har varit dödande för min del så lika bra var väl det.

Haha Ranelid vad ju ashärlig ju? :D Young blood var lite halvgay om man får säga så.. är inte det dom som är med i 3G reklamen? :O

2012-02-19 - 00:06:16









RSS 2.0