Haha riktig lycka!

Usch vad jag mådde dåligt imorse! Vaknade med världens huvudvärk, har ofta det nu, samma sak med illamående. Vet inte alls vad det kan bero på, eller jo men det tänker jag inte ta upp här för det ska inte bli nå "buhu för mig" inlägg :)
I helhet så har dagen varit helt okej! Lite mysigare än vad dom brukar vara. Mathilda och jag gick och sola. Så avslappnande och skönt, fikade också! Gick runt och kolla på stan lite, men hittade inget speciellt. Tur det! Måste hålla hårt på pengarna, speciellt när jag ska pierca läppen! ;)

Vi tog bussen hem till henne och myste ner oss med popcorn och kollade på film. Först The cave tro jag den hette, men den va tråkig så vi bytte film efter att vi va ut med hunden. Då titta vi på The Exorcism of Emily Rose. Tyckte den va helt okej, men den va mer skrattaptitlig än läskig. Haha! Lite besviken över att den inte va läskig :(

När jag satt i bilen utanför huset så ringer Amanda och säger.. "Du.. Vi har kaninungar.."
Jag sa bara "ah hejdå." la på och sprang in, slet av mig jackan, hoppa ur skorna och sprang till garaget.
Irriterande, visst kaninbebisar är söta och jag tror jag skrev i ett tidigare inlägg att jag ville ha? Men guuud, inte på riktigt allvar. Ville ju verkligen inte ha :o Vet inte hur många, men troligen 2 eller fler. Dessa måste vi få bort och det kommer bli svårt, ja. Jag OCH mina syskon har så sjukt lätt att bli fästa vid djuren fort. Speciellt när dom är så söta och små..
Men dessa ska bort, jag har varken tid och vill inte lägga ut mer pengar än jag redan gör. Aja, nu ska jag äta. Pappa chockade mig med att köpa en Dr. Pepper, ♥











RSS 2.0