Filmmys, hihi

Har precis kollat klart på Dreamworks filmen Spirit the stallion of the cimarron.
Vet inte varför men den filmen är en av mina favoriter, haha! Kollar på den minst en gång om året, helknas.
Iallafall, jag vettefan varför jag har denna äckliga känsla i hela kroppen, men borde inte jag vara van att vara ensam? Det känns som om det va igår jag blev helt ensam, fast det vare så i flera jävla månader?! Sjuuuukt ju!
J
Nu något roligare, kom på nu att det är prick en vecka kvar tills jag fyller år. Nitton år, vart tog åren vägen? Dom senaste åren har gått jävligt fort, men det går fort när man har kul! Trots att ett par månader har vare ett rent helvete för mig så är det snart mars 2012?! :o Förståå hur fort det går egentligen!
Nu ska jag gå upp och kolla vad syskonen håller på med för bus.. Låter som om dom mördar varandra?
två tummar ner för Söndagar.









RSS 2.0