Lättad chey, big times!

Haha heeejii!
Jag är glad, är ni glad? :D Jag är super glad! Really!
Jag har tydligen gått runt och inbillat mig att jag varit kär i någon jag inteee riiiiktigt vill känna så för. *hsjjfdmm*
och nu satt jag och kollade runt och helt plötsligt så kom jag fram till en sak, jag ville nog bara trycka undan some old VERY OLD feelings I had for a loooooong time ago. Haha, det låter som jag 80+! ;)
 
But Im not! Just sayin'.
Anyways, jag kom fram till att det inte kan ha varit riktiga känslor utan jag vill bara trycka undan dom där jobbiga gamla som ligger och skaver i nått litet dammigt spindelnätigt ruttnade hörn lååååångt back i min hjärna och hjärta. eller nått. Vill få det att låta lite fint..
 
Så, nu återgår jag till det besatta fan jag är och skiter i 'buhu jag är kär' grejen. CUZ IM NOT!
Nu mina vänner, ska jag leta rätt på nått gott att äta!
 
well yeah, if they don't love me back., for real Then I give up on them.

Kolla in våran blogg och kanske lämna en komentar , Du kan vara med i veckans blogg där också :D

2012-08-06 - 21:08:45









RSS 2.0