Im a HVbrud

Haha hej! :D Är asglad idag, hihi.
Ska jag vara ärlig så tror jag att dessa tre år kommer gå skitbra! Klassen verkar vara jätte trevliga, lärarna roliga och lektionerna! :D Helt awesome!
 
I bussen satt jag och fetlog för mig själv, kan inte fatta att jag faktiskt går HV?! Jag somm alltid velat typ.
Äntligen! :D Tänker sattsa stenhårt, och jag vet inte hur mycket läxor det blir, men det kan ju hända att bloggen kanske inte kommer vara bra uppdaterad. Ungefär som nu. Men jag ska försöka så gott jag kan! 
Dock kommer det bli lättre att blogga när jag har ipad'en, kan blogga direkt från skolan då! :D
Men när den kommer vet vi inget om än, får sån info på onsdag :)
 
Hoppas alla har en bra måndag! För det har jag! ♥
 

(bild från imorse/instagram)
OM NI VILL FÖLJA MIN DAG, SÅ FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM. Oftast så följer jag tillbaka :)
min privata: JUSTTEAHH 
min andra: Zaynslipbite
 
är du en bloggläsare så säg till, följer självklart tillbaka då! :')









RSS 2.0