Cyberbully

Hej på er! Mår ganska konstigt idag och pga. av det så har jag inte bloggat tidigare. Men nu mår jag bättre efter att ha vilat och kollat på film! :) Jag som inte har någon aning om vilka sajter man kan kolla på gratis filmer online (laddar aldrig ner filmer). Så om ni har något förslag så skriv gärna! :) Uppskattar det tills tusen! :)
 
Iallafall så kollade jag på youtube, på Cyberbully. Den filmen tog en verkligen! Den är rörande på ett hemskt sätt. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. 
Snart slutar pappa och då ska vi fara och köpa pizza. Haha, bad om pizza från Ica men han frågade om det va okej om vi tog från stan istället. Haha, självfallet! It's even better! ;) 
 
filmen är bra! 

du kan använda voddler. där finns en del gratis filmer och filmer som du får hyra

Svar: Okej, tack för tipset! Ska genast kolla! :)
Theresa

2012-08-15 - 18:28:44









RSS 2.0